Arri dominirao na Cannesu 2019

grafikon: ymcinema.com

Popis kamera kojima su snimani filmovi u konkurenciji na ovogodišnjem Cannes filmskom festivalu govori o apsolutnoj dominaciji tvrtke Arri. Kamere uglednog njemačkog proizvođača nedvojbeno su postale standardnim izborom snimatelja širom svijeta, a odabir je najčešće Alexa Mini.

No, širi popis ipak zbori i o širokom spektru uređaja za kojima snimatelji posežu, ponakad iz čisto praktičnih razloga, ponekad stiješnjeni ograničenim proračunom. Najčešće ipak povedeni odabranim vizualnim stilom i specifičnim karakteristikama široke palete kamera i objektiva koji su u ponudi na svjetskom tržištu.

Tako se tu našlo prostora i za različite modele Sonyevih Alphi, Canonov C300, Panasonicov GH5, nekoliko različitih inačica RED kamera, pa čak i za vremešni  rusku šesnaesticu – Krasnogorsk K3 (u kombinaciji sa Alexom Mini i Zeiss Super Speed objektivima u filmu Give Me Liberty, dop Wyatt Garfield).

Ukratko, ako imate ideju, znati ćete koji alat odabrati.

Na slijedećoj poveznici možete pronaći široki popis Cannes filmova, sa snimateljskim pojašnjenjima osobnih odabira.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *