Jesen je počela uzbudljivo. Sony je prije neki dan prezentirao svoju novu filmsku digitalnu kameru. Konačno odustajući od kompliciranih kombinacija brojki i slova, nazvao ju je Venice.
Venice je kamera iznimno zanimljivih karakteristika, barem ako je suditi po prvim izvještajima. Prilagodljiva najrazličitijim produkcijskim zahtjevima, Venice se, barem na papiru, nameće kao ozbiljan konkurent Arrievim kamerama. Arri kamere inače su dominantne u hrvatskoj kinematografiji, no valja kazati kako se sony već svojom prethodnom kamerom, F55, pokazao iznimno kvalitetnom drugom opcijom.
Već sam pogled na specifikaciju Venice budi znatiželju, pogotovu tvrdnja proizvođača da zadržava kvalitetu kolora i bilježi detalje unutar 6 blendi nadekspozicije i 9 blendi podekspozicije. U nastavku možete baciti pogled na deklariranu specifikaciju, a za one koje zanima više, preporučamo preuzimanje PDF-a Časopisa Film and Digital Times posvećenom Venice kameri.
Download the 28-page PDF FDTimes Special Report.
Venice specifikacija:
Full Frame Sensor 24×36 mm
6K Full Frame 6048 x 4032 maximum resolution
4K Super35 window
Full Frame, full 6048 photosite width of the sensor
Widescreen spherical 2.39:1 or Large Format ‘Scope
Super35 full height 2.0x squeeze Anamorphic
8-Step, 8-Stop Internal NDs
PL and Ruggedized E-mount
Spherical FF & S35
Anamorphic FF & S35
15+ Stops of Exposure Latitude
Native ISO 500 (maybe 800)
Retains highlights and color detail 6 stops overexposed and 9 stops into the shadows
Power: both 12 VDC and 24 VDC