Ugledni proizvođač filmske tehnike, poglavito kamera i rasvjete, njemački Arri poznat je po poprilično konzervativnomn pristupu u predstavljanja novih proizvoda. Točnije, u Arriu provode opsežna istraživanja i testiranja, pažljivo osluškujući povratne informacije koje dobivaju od korisnika, pa kada predstave novi proizvod najčešće gotovo da nema nedostataka, a ako se i naknadno otkriju – hitro su ispravljeni.
Takav je slučaj i sa novom kamerom koja nosi naziv Alexa 265. Dakako, riječ je o kameri koja nasljeđuje legendarnu Arri Alexa 65, industrijski standard u kategoriji digitalnih filmskih kamera velikog formata. Tradicionalno, u Arriu su poslušali glas korisnika te smanjili dimenzije kamere koja je dvije trećine manja od Alexe 65 i isto toliko i lakša (3,3 kg vs 10,5 kg). Korisnici su također pledirali za povećani dinamički raspon (sa 14 na 15 relativnih otvora) i povećanu osjetljivost pri niskim nivoima osvjetljenosti (sa 3200 ISO na 6400 ISO).
Niz drugih tehničkih rješenja oslanja se na ona koja nalazimo kod iznimno popularne kamere Arri 35 (Log C4 workflow, 3D Luts, REVEAL Color Science i korištenje istih dodataka…). Novitet je i mogućnost postave filtera izravno ispred samog senzora, a za početak su na raspolaganju ND filteri završno sa gradacijom 2,7.
Ukratko, premda se radi o kameri koja će se poglavito koristiti na visoko budžetiranim produkcijama, Alexa 265 zasigurno proširuje paletu kreativnih mogućnosti upotrebe.
Više o Alexi 265 možete pronaći na ovoj poveznici.
Fotografije preuzete sa internet stranica tvrtke Arri.