Arri dominirao na Cannesu 2019

grafikon: ymcinema.com

Popis kamera kojima su snimani filmovi u konkurenciji na ovogodišnjem Cannes filmskom festivalu govori o apsolutnoj dominaciji tvrtke Arri. Kamere uglednog njemačkog proizvođača nedvojbeno su postale standardnim izborom snimatelja širom svijeta, a odabir je najčešće Alexa Mini.

No, širi popis ipak zbori i o širokom spektru uređaja za kojima snimatelji posežu, ponakad iz čisto praktičnih razloga, ponekad stiješnjeni ograničenim proračunom. Najčešće ipak povedeni odabranim vizualnim stilom i specifičnim karakteristikama široke palete kamera i objektiva koji su u ponudi na svjetskom tržištu.

Tako se tu našlo prostora i za različite modele Sonyevih Alphi, Canonov C300, Panasonicov GH5, nekoliko različitih inačica RED kamera, pa čak i za vremešni  rusku šesnaesticu – Krasnogorsk K3 (u kombinaciji sa Alexom Mini i Zeiss Super Speed objektivima u filmu Give Me Liberty, dop Wyatt Garfield).

Ukratko, ako imate ideju, znati ćete koji alat odabrati.

Na slijedećoj poveznici možete pronaći široki popis Cannes filmova, sa snimateljskim pojašnjenjima osobnih odabira.