Kamere njemačke tvrtke Arri već desetljećima dominiraju globalnom filmskom proizvodnjom. Dominacija je i ove godine potvrđena listom filmova koji su dobili nominacije za Oscara pa zapravo ovdje niti nema neke velike neizvjesnosti. Ovoj tvrdnji u prilog svjedoči popis nominiranih filmova za Oscara u snimateljskoj kategoriji:
All Quiet on the Western Front
direktor fotografije: James Friend
Bardo, False Chronicle of a Handful of Truths
Direktor fotografije: Darius Khonji
Elvis
direktor fotografije: Mandy Walker
Empire of Light
direktor fotografije: Roger Deakins
Tár
direktor fotografije: Florian Hoffmeister
Dominacija Arri-a ostaje razvidna uključimo li u popis i projekte nominirane u kategoriji “Najbolji film” (neki su nominirani i za Najbolji snimateljski rad). I ovdje uvjerljivo vodi Arri, a na drugo su se mjesto sramežljivo probili Sony sa Venice kamerama (Avatar: The Way of Water; Top Gun: Maverick) i Panavision sa svojom “analognom” kamerom Panaflex Millennium XL2 (The Fabelmans) i digitalnom Millennium DXL 2 sa Red Monstro senzorom (Women Talking). Red kamere, Gemini 5K i Helium 8K korištene su u samo jednom filmu (Triangle of Sadness) ) i to u kombinaciji sa Arri Alexa Mini LF kamerom.
Uostalom, izreka: Nobody ever got fired for choosing ARRI! dovoljno govori sama za sebe.
Stoga, čestitke Arri-u na izvrsnim kamerama