test

I Oscar dobivaju…ARRI kamere

Kamere njemačke tvrtke Arri već desetljećima dominiraju globalnom filmskom proizvodnjom. Dominacija je i ove godine potvrđena listom filmova koji su dobili nominacije za Oscara pa zapravo ovdje niti nema neke velike neizvjesnosti. Ovoj tvrdnji u prilog svjedoči popis nominiranih filmova za Oscara u snimateljskoj kategoriji:

All Quiet on the Western Front
direktor fotografije: James Friend

  • Arri Alexa 65
  • Arri Prime 65S Lenses
  • Arri Alexa Mini LF, Arri Prime DNA, Tribe7 Blackwing7 and Zeiss Compact Prime CP.3 lenses
  • Red Weapon Monstro, Arri Prime DNA Lenses (visual effects plates)
  • Sony CineAlta Venice, Arri Prime DNA Lenses (neke scene)

Bardo, False Chronicle of a Handful of Truths
Direktor fotografije: Darius Khonji

  • Arri Alexa 65
  • Panavision 65 Vintage
  • Tribe7 Blackwing7 and Canon FD-L Lenses

Elvis
direktor fotografije: Mandy Walker

  • Arri Alexa 65, Panavision Primo, Sphero 65, T-Series “Elvis” and Petzval Lenses
  • Arri Alexa Mini LF, Panavision Sphero 65 and T-Series “Elvis” Lenses (neki kadrovi)

Empire of Light
direktor fotografije: Roger Deakins

  • Arri Alexa Mini LF
  • Arri Signature Prime Lenses, Cooke S7/i

Tár
direktor fotografije: Florian Hoffmeister

  • Arri Alexa 65, Arri Signature Prime Lenses
  • Arri Alexa Mini LF, Arri Signature Prime Lenses

Dominacija Arri-a ostaje razvidna uključimo li u popis i projekte nominirane u kategoriji “Najbolji film” (neki su nominirani i za Najbolji snimateljski rad). I ovdje uvjerljivo vodi Arri, a na drugo su se mjesto sramežljivo probili Sony sa Venice kamerama (Avatar: The Way of Water; Top Gun: Maverick) i Panavision sa svojom “analognom” kamerom Panaflex Millennium XL2 (The Fabelmans) i digitalnom Millennium DXL 2 sa Red Monstro senzorom (Women Talking). Red kamere, Gemini 5K i Helium 8K korištene su u samo jednom filmu (Triangle of Sadness) ) i to u kombinaciji sa Arri Alexa Mini LF kamerom.

Uostalom, izreka: Nobody ever got fired for choosing ARRI! dovoljno govori sama za sebe.

Stoga, čestitke Arri-u na izvrsnim kamerama