Kao i svake godine, zanimljivo je pogledati sa kojim kamerama i objektivima su snimani filmovi koji su zaslužili nominacije za Oscara. Ovom prigodom se bavimo filmovima iz kategorija Najbolji snimateljski rad i Najbolji film.

- “Once Upon a Time in Hollywood”: Panavision Panaflex Millennium XL2, Aaton A-Minima, Arriflex 435. Objektivi: Panavision Anamorphic – E, C, T series, Cooke Varotal
- “The Irishman”: ARRICAM ST, ARRICAM LT, ALEXA Mini, RED Helium. Objektivi: Cooke Panchro/i Classics Lenses and ARRI Ultra Prime
- “Joker”: ALEXA 65, ALEXA LF, ALEXA Mini. Objektivi: ARRI DNA
- “1917”: ARRI ALEXA Mini LF. Objektivi: Signature Primes
- “Ford v Ferrari”: ARRI Alexa LF. Objektivi: Panavision Anamorphic lenses: C-Series and T-Series
- “The Lighthouse”: Panaflex Millenium XL2. Objektivi: Bausch and Lomb Original Baltars
- “Parasite”: Arri Alexa 65. Objektivi: ARRI DNA
- “Marriage Story”: ARRICAM LT and ST, ARRIFLEX 435. Objektivi: Panavision Primo Lenses
- “Little Women” : ARRICAM LT and ST. Objektivi: Cooke S4 and Angenieux Optima
- “Jojo Rabbit”: ALEXA Mini, ALEXA SXT. Objektivi: Hawk V-Lite 1.3x Anamorphic, Leica Summicron-C, and Summilux-C, Vantage One T1

Iz ovog je popisa razvidna jedna iznenađujuća činjenica – filmska vrpca se vraća. Točnije, gotovo je pola filmova snimljena isključivo korištenjem filmske vrpce, dok je u “The Irishman” Rodrigo Prieto koristio i digitalnu i analognu tehnologiju.

Niti spominjati ne treba da i dalje dominiraju Arri-eve kamere u svim svojim inačicama, a svoje mjesto na listi pronašli su glasoviti Panavision, Red i pomalo zaboravljeni, nikad prežaljeni Aaton.
*podatci i ilustracije prenešeni sa portala ymcinema.com