Premda tehnologija sama za sebe neće donijeti kvalitetu, uvijek je zanimljivo doznati sa kojim kamerama i objektivima su snimani filmovi čiju filmsku fotografiju smatramo sjajnom. Stoga evo na uvid i popis kamera i objektiva sa kojima su snimani filmovi koji su ove godine nominirani za snimateljskog Oscara.
The Power of the Dog
direktorica fotografije: Ari Wegner, redateljica: Jane Campion
kamera: Arri Alexa Mini LF; objektivi: Panavision APO Panatar
Dune
direktor fotografije:Greig Fraser, redatelj: Dennis Villeneuve
kamera: Arri Alexa LF IMAX, Arri Alexa Mini LF IMAX; objektivi: Panavision H-Series i Ultra Vista Lenses
Mala zanimljivost – nakon brojnih proba koje su uključivale: 35mm, 65mm 5-perf, 65mm 15-perf, digital 35, digital full frame, and digital 65, Fraiser je odlučio snimati digitalno, pa materijal prebaciti na filmsku vrpcu, te skenirati i napraviti digitalnu obradu.
West Side Story
direktor fotografije: Janusz Kaminski, redatelj: Steven Spielberg
kamera: Panavision Panaflex Millennium XL2 i Panavision Panaflex Millennium; objektivi: Panavision C-Series i Panavision T-Series
Nightmare Alley
direktor fotografije: Dan Laustsen, redatelj: Guillermo Del Toro
kamera: Arri Alexa 65, Arri Alexa LF, Arri Alexa Mini LF, objektivi: Arri Signature Prime Lenses
The Tragedy of Macbeth
direktor fotografije: Bruno Delbonnel, redatelj: Joel Coen
kamera: Arri Alexa LF, Arri Alexa Mini LF, objektivi: Cooke S7/i, Fujinon Premista Lenses
Ukratko, Arrieve kamere i dalje dominiraju na prestižnim filmskim produkcijama.
Čestitke!!!