Tri Zlatne arene za snimateljski rad

Na ovogodišnjem Pula filmskom festivalu čak su tri snimatelja dobila Zlatne arene za svoj snimateljski rad. U povijesti ovog festivala već je bilo slučajeva da je jedan snimatelj dobio Zlatnu arenu za svoj rad na dva filma (Tomislav Pinter za filmove Ponedjeljak ili utorak & Rondo i za filmove Sakupljači perja i Breza, Ivica Rajković za filmove  Gravitacija ili fantastična mladost činovnika Borisa Horvata & Imam dvije mame i dva tate, Frano Vodopivec za filmove Događaj & Kad čuješ zvona i Živko Zalar za filmove Bravo maestro & Miris poljskog cvijeća), odnosno da su Zlatnu arenu podijelila dva autora koji su zajedno potpisali jedan film (Dragan Marković i Mirko Pivčević za film Živi i mrtvi), no nikada do sada nisu nagrađeni snimatelji koji su snimili po jednu priču filma sastavljenog od više zasebnih cjelina.

Upravo se takav slučaj dogodio na 65. Puli, gdje su za svoj rad nagrađeni Radislav Jovanov Gonzo, h.f.s., Luka Matić i Dubravka Kurobasa za omnibus Duboki rezovi. Naime, žiri festivala u sastavu producent Ivan Maloča, montažerka Sandra Botica Brešan, filmski kritičar Marijan Krivak, glumac Goran Grgić, redatelj Igor Bezinović usuglašavanjem je dodijelio Zlatnu Arenu kolegama i kolegici uz slijedeće obrazloženje

„Za kolektivan rad u omnibusu u kojem se ističu individualne kvalitete svakog pojedinog snimatelja pri uspješnom osmišljavanju cjeline vizualnog identiteta filma.“

Iskrene čestitke dobitnicima o čijem umijeću ne treba dvojiti, uz samo malu napomenu – snimanje dugometražnog igranog filma kompleksna je zadaća, posao koji je  snimateljski znatno zahtjevniji i odgovorniji nego što je to slučaj sa kratkometražnim filmom.